August 26, 2005

豐收月份尚未到... 就到...就到

如果有一位超人有一天來按我的門鈴,我便會很快樂。要記住已經擁有過的,他今天對我說。也許他明白渴望的人總令人感到不自在。
瑩和泰應該很快樂,他們都突然成了超人。恭喜恭喜... 唔知幾時到我呢, sigh...
wyman都講得好好:
日後 儘量別教今天的淚白流
留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
也許 豐收 月份尚未到你也得接受
或者要到你將愛釀成醇酒 時機先至熟透

然後成日要人做埋d無聊野,scan 圖,一張又一張。仲話如果成年都做埋li di 野就益左我 ><
仲話咁樣過日子都不枉過,我好彩冇爆粗。好在做在一次,如果唔係就死啦!
悶檸水... 不過russia matryoshka house 可以去韓國,仲有我篇文出書,我都好開心。
朋友於是叫我去rice 慶祝,不過我又用曬d 錢,又未出糧,點算呢?

riba 個比賽又做完了,不過要去到11月先有結果,kevin 話到時贏左送份大禮俾我,好似都冇可能了...

他何時會告訴我時機已經熟透? 也許是當雨停了以後?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home