May 16, 2005

是時候驗明正身

近日不斷被人迫害,要將我自中文人名單中剔除。
我承認自己中文水準自入大學以來不斷下滑,打字慢,執筆忘字……
不過,今日我地黎個鯉魚翻身,趁今午天有不測風雲,夾來夕莓重出江湖!
不過我淨係打以上聲明已經打死左我,大家不妨睇下我何時打回原型……
ps. 知唔知道夾來夕莓是誰? 百鏽何以會人間消失? 下次再續,打到我腦便秘......
ps. 多謝沉綸b無形激勵

1 Comments:

Blogger 林綸詩 said...

胡奔兄 (我記得係我係london話你個名似叫胡奔)
看你有這重拾我國文字的決心,實萬分欽佩, 決意誓追此blog, 以作無止激勵, 承諾一天此blog還在, 小妹一天也會'有形'激勵

共勉之

(一番壯志凌雲完畢,講番d practical野, 你個profile冇顯示到個你個blog address)

3:36 pm  

Post a Comment

<< Home